Friday, May 29, 2009

S80P30: 78,8 kg

Fortsatt positiva resultat, trevligt! Jag tycker jag har jobbat ganska hårt den här veckan för att fredagen inte skulle bli en besvikelse och det blev den ju inte. Men det är nästan ett måste för vem vet vad 10 dar på resande fot (Stockholmsresa) kan leda till... Nå jag måste åtminstone se till att inte gå över 80-gränsen.

Om vi bortser från Stockholmsresan som kan leda till vad som helst så vad är då mitt mer långsiktiga mål? Det börjar ju nästan bli dags att revidera det. Hmmm, nå 77 kg känns ju helt klart ganska lätt att nå och det skulle ju vara lite kul för då är det ju -10 kg men 75 kg tror jag skulle vara trevligare. Nå vi kan ju säga som så att 77 kg får bli mitt nästa delmål och så är 75 kg ett mer långsiktigt mål.

Hur som helst så är jag väldigt nöjd med vad jag lyckats med hittills, -8,2 kg är inte helt fel. Nu är det förresten 10 veckor kvar tills jag fyller 30, det här projektet ser onekligen ut att lyckas.

1 comment: