Sunday, July 17, 2011

Cykelkärra delux

Det blev nytt rekord med cykelkärran idag. En halv "Metric Century", alltså 50 km. Det kändes verkligen som det räckte då för det är hyfsat segt att cykla med cykelkärra! Okej ingenting jämfört med att cykla hem från att ha storhandlat med cykelkärran i djup snö på vintern, då går det TRÖGT. Om jag minns rätt kunde det ligga på ungefär 12 km/h, nu var det trots allt ofta det dubbla men medelhastigheten blev exakt 20,0 km/h och man brukar få kämpa lite för att hålla det med kärran efter (inklusive barn).

Veckan börjar närma sig sitt slut och precis som Katarina har jag tänkt börja summera veckan som gått men jag tror jag väntar tills början på nästa vecka, vem vet vad man hittar på än ikväll? Nå knappast skrapar jag ihop 2:40:01 som fortfarande saknas denna vecka. Det finns åtminstone en bra sak med att börja jobba igen om några veckor, och det är jobbpendlingen! Men för tillfället är jag trots allt bara ungefär tre timmar under träningsmängden jag borde ha dag #198.

Oj jag skriver verkligen BARA om träning här. Egentligen BORDE jag börja tänka betydligt mer på Arduinoprogrammering och så skulle jag VILJA tänka på Androidprogrammering också. Och allra helst en kombination. Att blinka en LED räcker inte riktigt i höst.

No comments:

Post a Comment