Saturday, July 23, 2011

Vecka 65: 81,0 kg

Va bra det går! +1 kg på en vecka, det är ju nästan duktigt det! Jag får backa 10 månader bakåt för att ligga på samma nivå. Och går jag upp 100 gram till så får jag backa 13 månader. Jag väger alltså 100 gram mindre nu än för 56 veckor sedan. Svindlande 1,75 gram/vecka! Förstasidesnyhet på Aftonbladet imorgon? Gå ner 1 kg på 11 år! Läs allt om den nya revolutionerande träningsmetoden! Det kanske märks att jag inte är helt nöjd med situationen.

Tur att man kan köpa sig nöjd istället (för stunden i alla fall). Inte en utan TVÅ Thule FreeRide 532. Äntligen ska det bli kul att transportera cyklar. Ja och lagligt också för den delen. Tveksam om lagens långa arm gillar att man har två cyklar som skymmer både lampor och nummerplåt.

Träningsmässigt har det varit lite tunt de senaste dagarna. Inte bra!

No comments:

Post a Comment